One Tree Hill - 9 - THE LAST SEASON

Hej och välkommen till min nya blogg One Tree Hill - 9 - THE LAST SEASON !
Bloggen som kommer att handla om den allra sista säsongen av den underbara serien One Tree Hill.


Josefin heter jag och har varit ett stort fan sedan 6 år tillbaka.

En av anledningarna till att jag valde att startade denna blogg var dels för att dela min intresse med andra OTH-fans, men framför allt för att på så vis kunna följa med i skapandet av den allra sista säsongen!
Men förutom det så kommer jag även att lägga upp listor på all musik som spelats under de sammanlagt 9 säsongerna - eftersom musik är min stora passion i livet. Behind-the-scenes bilder, filmklipp och en massa annat roligt kommer jag självklart också att lägga upp.

När jag tänker på att detta kommer att bli den allra sista säsongen får jag lite blandade känslor. Självklart är jag glad att det blir en till uppsättning med helt nya spännande avsnitt, men jag blir även lite ledsen om jag ska vara ärlig. Eftersom jag har följt One Tree Hill sedan jag gick i högstadiet så har serien en stor betydelse för mig - framför allt då det får mig att tänka på min skoltid, men speciellt eftersom jag kan relitera till vissa känslor och situationer. En del bra, andra mindre bra.
Det finns många likande serier men det är ingen som jag gillar så mycket som One Tree Hill.
Det känns faktiskt som om dem är mina vänner!

Musiken är nog det jag kommer att missa mest! Jag ÄLSKAR musiken som är med i One Tree Hill, och en av mina största favoriter är självaste Gavin DeGraw himself.


Jag hoppas att alla OTH-fans där ute känner detsamma som jag och att ni vill följa skapandet av den nionde och sista säsongen här på min blogg! 

Många kramar
               // Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0